fredag 8 januari 2010

årets bästa

folk listar 2009 års bästa hit och dit. en del slår till och med på stort och sammanfattar deccenniet. men orka. hur som. jag ska ge er två av förra årets bästa med foton och allt.

årets julklapp? jag säger fårskinnstofflan! jag älskar älskar älskar mina julklappstofflor. mina fötter älskar julklappstofflorna. bye bye blåfrusna tår. har aldrig haft bättre. vill aldrig ha bättre. fårskinnstofflor für alle!

årets accessoar? barn. helt klart. kläs med fördel i glada färger för att liva upp en helsvart outfit eller en trist dag i största allmänhet. ett barn förgyller alltid! kan dessutom, likt en brosch, användas för att maskera alla suspekta fläckar det lämnar efter sig på kläderna. mycket praktiskt. jag älskar älskar älskar mitt barn! kanske till och med mer än fårskinnstofflorna.

4 kommentarer:

Mormor sa...

kanske mer än fårskinnstofflorna, det är klart att du ÄLSKAR DITT BARN mer än tofflorna. Finns väl inget kärare och underbarare än Barnet (som är helt underbar på bilderna, blir så kramsjuk så). Ett barn går inte att ersätta men det gör tofflor, barn är levande det är inte tofflor när de blivit tofflor, barn skrattar det gör inte tofflor, barn gråter det gör inte tofflor, barn känner det gör inte tofflor, barn kramas det gör inte tofflor, barn älskar det gör inte tofflor inte, osv.

Mormor sa...

Kan inte låta bli att titta flera gånger om dan, Barnet är sötare än sötast, jag älskar honom så och längtar...

Jenny sa...

Vilket charmtroll!
Han tycks gilla tofflorna lika mycket som du, bara på ett lite annat sätt. ;)

fiaelia sa...

Barnets mormor: klart jag gör (även om mina tofflor ÄR väldigt älskvärda). glöm inte att läsa den där ironin där mellan raderna nästa gång!

Jenny: (: