onsdag 19 maj 2010

ibland gör "storebror" och jag saker på tu man hand

man hörde om amningshjärnan. att man skulle bli helt grötig och snurrig. och möjligt att jag var, jag var bara för dum för att fatta det. eller så har min dumhet liksom kommit smygande. förvirringen har fortsatt att eskalera trots att jag inte längre är matstation.

saxat från morgonpromenaden med Hunden:
- titta Biggles, hästarna! vad säger hää... äh. never mind.
- ska mamma hjälpa*? eller... jag menar... du fattar.

ja, eller så är det bara big time galen-tant-pratar-med-sina-husdjur-varning på mig i största allmänhet.



* Hunden försökte befria sig från en bit ståltråd som hängt med i tasspälsen.

3 kommentarer:

Pia sa...

Ja, kan bara instämma. Man blir dum. O de blir värre efter det andra. Är alla hästar i stallet? Är alla barn i bilen osv.

Pia sa...

En annan Pia här ;)

Haha... du är för söt. Menar du att man är tokig tant om man pratar med sina husdjur. Då blir det snart hispan för mig. :))) Men jag frågar dem iofs inte hur hästen låter ;)
kramis

fiaelia sa...

Pia: haha!

Pia: möts vi där då? ;) KRAM