torsdag 10 juni 2010

två fina

jo. det finns en anledning till varför jag hellre shoppar kläder i butik än på nätet: jag gillar att prova.
och det kanske är jag. jag kanske har konstig kropp. är petig med passformen. vad som helst. men det funkar inte för mig. men det är lätt att glömma det när någon bara: "här! shop 'til you drop! vi pröjsar!".

som ett barn på julafton packade jag upp en triljard påsar idag. spred papper och påsar över hela rummet och tassade mellan påsar och spegel. mellan spegel och påsar. men fick omsorgsfullt packa tillbaka nästan allt. vika silkespapper och göra fint. tror dock att jag älskar de här en smula. och det är egentligen fint nog.

4 kommentarer:

Emma sa...

Snygges! :D

Jag shoppar också hellre i butik. Vareviga vår/höst när H&M-katalogen kommer bläddrar jag och beställer en massa kläder, som jag snällt får vika ihop och skicka tillbaks för att de inte passar.

Bättre lycka nästa beställning! :D

Linda sa...

fint! :)

fick du mitt mail som jag skickade i tisdags?? vore bra att veta sas.

fiaelia sa...

Emma: och jag har helt gett upp att beställa annat än sådant jag vet inte är så svårt med passformen. som smycken. eller väskor. :) hatar returträsket.

Linda: ...och NU har jag (äntligen) skickat iväg svaret! :)

Linda sa...

åh Dagmar. hon är såååå fin hon.