onsdag 22 september 2010

höstfärger i trädgården

7 kommentarer:

Emma sa...

Jättefina bilder. Och tack för biologilektionen, jag kunde bara den ena av de tre vackra växternas namn, så idag har jag allt lärt mig lite nya saker ;D

fiaelia sa...

Emma: och då hoppas jag att det var västergötlands landskapsblomma du prickade rätt? ;)

Krutrut-Lisa sa...

Mer alunrot till folket!

Kram Lisa

Linda sa...

okej gumman, om du säger vad det där är för typsnitt så säger jag det där som du undrade häromdagen :)

fiaelia sa...

KRUTRUT: amen! :)

Linda: done deal: Aaron's hand (jag har laddat ned det på dafont.com)!

Linda sa...

thank you darling!
Commercial script, från samma lika :D
har sett att de använt det mycket i DV den sista tiden.

fiaelia sa...

Linda: nämen, hur kan jag ha missat det där? tycker jag ser det överallt också! men jag är inte den som måste vara unik. :) och bytt bytt, tack tack!