torsdag 7 oktober 2010

och nu tänker jag på ytterplagg...

planen var ullrock, mitt mest ståndsmässiga ytterplagg. kanske lägga till ett skärp i midjan och känna mig lite chic. jag menar, det är ju ändå höst nu och man tränger ett ordentligt ytterplagg. då visar det sig att meteorologerna förutspår mellan 13 och 18 grader i London de följande dagarna. sjukt varm höst om du frågar mig. och man kommer att svettas ihjäl i ullrock (eller?).
skit.
måste tänka om.
en snygg trench hade varit ett ypperligt alternativ.

dåligt med det alternativet: jag äger ingen en sådan.

bra med det alternativet: jag måste tänka ut en plan B och kan inte fokusera på varken flyg eller terror.

ja, så där är vi nu kan man säga.

4 kommentarer:

Pia sa...

Jag har aldrig varit i London utan att frysa. Så ta du på dig nåt vindtätt som du kan ha nåt varmt under :)

Trevlig resa <3

Linda sa...

ingen snygg trench...du äger ingen ful då? ;)
eller så köper du helt enkelt en i London, baby!

Frida sa...

Jag var också i London en oktober. Hade alldeles för varma kläder. Lycka till med packningen!

fiaelia sa...

Pia: bra tips! det låter som Skåne det där, så om jag har någon förmåga till learning by doing så borde jag lyckas! :)

Linda: faktiskt. tyvärr FÖR ful (på allvar, jätte-). men att ekipera sig i London är ju inte en dum tanke... inte dum alls. ;)

Frida: hmmm. skit också. jag har provat ullkappan med skärp och är skitsnygg! nederlaget att behöva iklä sig nån tattig höstjacka då. NEDERLAGET.