tisdag 19 oktober 2010

when I please (?) the crowd (?)

det fanns upprepade önskemål bland kommentarerna att man ville se nya tischan på. ja, det var i alla fall TVÅ som ville. hur som. vem är jag att neka? men jag ska nog inte ge upp min planerade karriär, för jag är ingalunda någon Sofie Fahrman eller Elin Kling. jag har alldeles för dålig belysning vid spegeln (orutinerat!), posar ovant och ger er mer ögonbryn* än t-shirt. ni får använda fantasin människor!



* dessutom är sminket på väg från London (där någon med berått mod gömt det i en sko), så förlåt för obehaglig närbild au naturel (au naturelle?).

6 kommentarer:

Mormor sa...

Supervacker, både tishan och den som bär upp den. Är du osminkad så kan du spara in den utgiften i framtiden för du är jättevacker au naturel (au naturelle?). De ögonfransarna går inte av för hackor, vem som helst blir avundsjuk.

Petra sa...

Åååh JÄTTEFIN tischa och JÄTTEVACKER modell!
Glad att jag fick se den på :) Synd bara att London ligger så långt ifrån...

KRAM!

Amelie sa...

Superfin tischa och jag håller helt med mormor om ögonfransarna, vill också ha!

Emma sa...

Pinglan! Urtjusig tisha och brutta! Snygg i hår't ock!
Fortsätt modeblogga du, jag gillar det! Förresten så vann du ju ett modebloggspris, så jag tycker absolut du kvalar in på topp-mode-bloggslistan!

fiaelia sa...

äh, ni är för gölliga ni! tacktack och kram på er!

och haha Emma, jag kommer ALLTID att kunna leva på den däringa Nellyvinsten, right? lite som ett one-hit-wonder. ;)

anna sa...

fab. både du och tischörten.