torsdag 17 mars 2011

gå till dagis

9 kommentarer:

Anna sa...

finaste mannen!!
inte går det fort fram & tillbaka till dagis inte :)

Josefine sa...

Fan vilken bedårande unge du har!

Marielle sa...

Fina killen! Livet är häftigt en meter över marken!

fiaelia sa...

Anna: har snabb lärt mig att det gäller att gå i god tid och andas lugnt (och tacka Gud att det är typ 800 meter och inte längre!). bra övning för mig! och de dagarna man lyckas med det får man faktiskt en så mycket trevligare promenad. :)

Josefine: i egenskap av helt opartisk mor måste jag säga: helt korrekt analys! ;)

Marielle: ja, sjukt spännande tydligen! inte annat än att man är lite avis...

Hanna sa...

hihi
jag smälter varje gång du lägger upp så fina bilder på sötisen! <3

måste träffas irl snart :)

Emma sa...

Men bedårande sötaste Barnet! Det ser fantastiskt mysigt ut. Tänker att det kanske passar bra att det tar lite tid så du hinner fota allt Barnet upptäcker :D

Anonym sa...

vilka fina bilder! för barn är allt ett äventyr :)

Petra sa...

Ja det är mycket som ska upptäcka på promenaden. Så söt, så söt!

KRAM

Mormor sa...

Åh underbaraste Barnet. Nu kan inga sjukdomar stoppa mig, 4 dagar kvar. Jag längtar så det gör ont. Verkligen härliga foton.