fredag 8 juli 2011

semester kräfva... (del 1)

...semesterlack!

4 kommentarer:

Anonym sa...

yay för det! jag hade tänkt måla tårna inför gotlandssemestern men det är bara att glömma, tid finns icke med henry i bilden. har inte ens packat än :)

Petra sa...

Så sant! Jag tog fram lack... men har inte orkat måla än. Borde kanske göra det :)

Hoppas ni har det riktigt bra!

KRAM

Anna Hovskägg sa...

Precis den nyansen hade jag på naglarna när jag klämde ut bebis nr.2 på nationaldagen :)

Tips!
Min 6-åring fick i födelsedagspresent några färglada nagellack från "IsaDora nail wonder" som är heelt supernice, man behöver bara måla ett varv, penseln är liksom platt och bred (lätt att måla med) & det torkar snabbt också!

Måste bara säga att jag har följt din blogg ungefär ett halvår och jag har inte haft någon klar bild om Ungen var en flicka eller pojke fram till inlägget om klänningen, fick visserligen en aning då Ungen var så facinerad av vägarbetena utanför ert bo ;)

Hjärtar dina bilder, tankar & ord.

Tittar in igen, även om jag inte säger så mycket ;)

Kram

fiaelia sa...

Killmamman: kommer ihåg precis! på alla kort som gravid: fläckfria naglar. på alla kort som nybliven morsa: eh, naglar...? ;) hoppas Gotland blir kalajs! för även om man inte hinner lacka naglarna, så är det fantastiskt att vara nybliven morsa på sommaren! :)

Petra: lacka på bara! och tack, det har vi och hoppas samma! KRAM

Anna Hovskägg: så glad jag blir - för att du tittar in och för de fina orden! tack snälla! och det låter som ett lacktips av rang, måste kollas upp! KRAM