måndag 14 december 2009

R.I.P


så nådde nyheten även mig. det är kört för Likörtryffeln. vad är mina medmänniskor för medmänniskor egentligen? Körsbär i likör? på allvar? är det för att vara sådär käckt motvals man röstar på Körsbär i likör? allt annat är otänkbart. pralinen är tamigfan oätlig. men värst är ändå svennebananrösterna på Trillingnöt och Gräddnougat. finns det mer intetsägande praliner? helt karaktärslösa.

i ungefär femton sekunder övervägde jag att bojkotta alla Aladdinaskar som jag kommer konfronteras med under julen. stå upp för Likörtryffeln liksom. men. det är ju ändå choklad vi pratar om här. och jag är lika karaktärslös som en mjäkig Gräddnougat.

2 kommentarer:

mormor sa...

tja... det spelar ingen större roll för oss som inte kan njuta av godsakerna och ni andra har ju en massa kvar i asken fast likören försvinner

Anonym sa...

Jag ÄLSKAR Körsbärslikören bara så du vet! kan vara utan alla de andra bara jag får den! Ulrika