måndag 24 januari 2011

och på den sjunde dagen vilar man

det är sedan gammalt.
så ingen svart/vit gårdagens. var förvisso i gråskala på promenaden och i simbassängen, men mer än så blev det inte. men den här veckan! den här veckan är det regnbågsvecka! slängde dock en snabb blick i min garderob, som tar arkitektrollen på allvar och är mestadels svart, svart, svart, och tänkte att redovisa mina torftiga försök att hitta färg knappast skulle gå till historien som tidernas mest spännande blogginlägg direkt. Frida öppnade dock för alternativ och efter en snabb titt i mitt mycket mer färgglada hem tror jag att jag kanske redovisar färger här hemma istället. vad tror ni om det? trist så klockorna stannar det också?

8 kommentarer:

Frida sa...

inte alls trist, utan jättekul!

fiaelia sa...

Frida: jamen då säger vi så då!

Anna sa...

jag vill gärna gärna se hur det ser ut hemma!!!

Josefine sa...

Jaa! Färg i hemmet låter skitbra!

Maria sa...

Jag håller med alla andra. Färg hemma slår färg på tröja alla dagar i veckan!

anna sa...

nej, nej, mycket bra idé!

fiaelia sa...

alla: tack, vad kul! men förvänta er inget revolutionerande nu bara... jag bor pyttelitet. det är liksom inte så mycket att se! :)

Sigrid sa...

Annars kan man baka regnbågsfärgat! :)
http://sigridkarlsson.wordpress.com/2011/01/30/inspirerad/