torsdag 17 februari 2011

I'm still standing

sådärja. en kaskadkräks över hela sin säng senare och det är officiellt att två av familjens tre tvåbenta medlemmar är smittade. den drabbade somnade helt oväntat om mitt i allt ståhej och ligger nu mellan stora badlakan i vår säng.

och jag, jag känner i magen att jag har ganska dåliga odds här*.

may God be with me.
och mitt handduksbestånd.



* såväl beträffande att inleda helgen i vitalt tillstånd för egen del som när det kommer till att inte vakna av en spya i munnen. det är spännande nästan jämt mitt liv, det måste man ge det.

8 kommentarer:

Anonym sa...

fy... :( krya på er!

Anna sa...

bläääää!
krya krya.
och snälla du, inga smittor till mig nu tack!?

Emma sa...

OH NO!! Hoppas verkligen du klarar dig och att de sjuka snart är bättre! KRYA!

Mormor sa...

stackars liten. hoppas att du klarar dig och att sjuklingarna snart blir bättre. kram

malin sa...

åh nej... stackare. hatar när sjukan hälsar på. otrevlig gäst det där! trösta dig med att när lillstinta blir bara lite större så kan man ställa fram hinken och slippa förbruka alla handdukar... Kram.

Petra sa...

Krya på er!

KRAM

Krutrut-Lisa sa...

Fybubblan alltså! Krya på dig bästa Fia & lilla familjen. Biggles, du har roddret nu, styr upp sjuklingarna!

KRAM (på avstånd)

fiaelia sa...

tack söta ni!