tisdag 15 februari 2011

mmm... stickat!

tar veckans tema på högsta allvar och sitter just nu insvept stor stickad tröja och mormorsrutorna (eller den är ju ta mig sjutton virkad förresten? inte sant? skit samma). fryser. huvudet bultar. lite raspig i halsen och förkylningsblåsor i munnen. och den där nacken är stel som en pinne. på det stora hela mycket ynklig. men tänker på alla stickade plagg jag ska ha på mig imorgon. jag ska vara inlindad från topp till tå! mmm... stickat!

också tänker jag ganska mycket på min säng. ramlar jag ned där nu vaknar jag förhoppningsvis pigg som en lärka i morgon. säger vi så då.
godnatt!

3 kommentarer:

PIPPIVOGEL sa...

krya på dig. Idag har vi tackat "ja" till huset.
Nu ska vi bara besiktiga det också....

Kram

Klara

Frida sa...

huvva! Hoppas du känner dig piggare i dag!

fiaelia sa...

Pippivogel: spännande! KRAM

Frida: tack, det gör jag! det behövdes bara lite sömn för att inte känna sig så ynklig. ;)