måndag 27 juni 2011

och den sköter sig sådär den där datorn, skulle jag spontant säga

jaha. nu har mitt telefonnummer mystiskt försvunnit och "alltså det är en dator som sköter det här tyvärr" och då kan man tydligen inte göra så mycket mer än att vänta. har audiens hos datorn igen om tre dagar. underbart! precis min idé av god service. sitta i hundra telefonköer hos hundra telefonopperatörer och bli bortkopplad lika många gånger (det är alltså en dator som sköter det också. tyvärr. men den jobbar tydligen lite effektivare än datorn som slarvar bort nummer bara...). underbart! precis min idé av en produktiv måndag. och vara fortsatt onåbar i evigheters evigheter (eller tre dagar). underbart! precis min idé av en produktiv vecka. och mitt i Underbara Claras sommarprat också. DET GÅR INTE SPECIELLT BRA NU.

Inga kommentarer: