tisdag 17 maj 2011

andra saker man kan göra en regnig dag:

bygga en bil av Agusts gamla låda!

9 kommentarer:

Hanna sa...

shit vad du är produktiv när det regnar! ;)

Anonym sa...

Bara älskar din blogg!
/Helena

Ulrika sa...

Underbart!!! Känner instiktivt: Valter ska vi göra en buss??? men jag antar att jag får vänta med det ett tag till för just nu är en kartong bra och underhållande som den är tråkigt nog :)

fiaelia sa...

Hanna: ja jisses, all respekt för förskolepedagoger! maj gadd, det krävs lite om man ska hålla en going-on-tvååring nöjd och glad. särskilt om det är tänder på uppgång inblandat i leken (och man väljer att inte sätta på Bolibompa. det funkar såklart det också :)).

Helena: och jag bara ÄLSKAR sådanadär kommentarer! :D

Ulrika: ja, en buss! det hade O älskat (bussgalningen)! antar att enda lösningen är att jag åker till IKEA och köper något som ligger i en ÄNNU större kartong då? ;)

PIPPIVOGEL sa...

helt otrolig. Shit tyckte vi ar produktiva igår med att rita tshirtar...men där slog du nog allt! tack för inspirationen!
Kram

Ulrika sa...

Tycker jag med att du ska göra, för O behöver VERKLIGEN en buss också ;)

ingvor sa...

det kallar vi specialfordon det!!
Stolt förare också. Kram

Anonym sa...

så sött och kreativt! :)

fiaelia sa...

Pippivogel: äh, rita t-shirtar är samma liga!

Ulrika: OM vi behöver buss! åtminstone lika mycket som vi behöver köpa något stort på IKEA skulle jag säga. ;)

Ingvor: haha, verkligen!

Killmamman: mmm, och ALLA ska få åka med också. björnen och kossan och pennorna och... får nog bygga en vagn vad det lider... ;)