fredag 27 maj 2011

JEFLA RADIATOR!

ja.
det vara bara det.



eller ursäkta.
det var inte meningen att brusa upp.
men den förstör ALLT, även om man skulle ta bort skiten. för jo, jag måste lämna rören. utifall grannarna skulle få för sig att vara så konventionella att de vill behålla sina radiatorer, simpla människor. åh, hela grejen med att ta hänsyn, så uttjatad ändå! de där satans rören sitter nämligen på den ENDA plats i hela världen där jag kan ställa en ugn*. mitt i vägen. ingen bra plats till höger, ingen bra plats till vänster. mitt i mitt i vägen.

snälla skjut mig nån.
gör mitt lidande kort, för Guds skull.


* jo, det GÅR naturligtvis att lösa. men: INTE BRA (alternativt: inte billigt). jag hatar inte bra (lika mycket som inte billigt bör tilläggas).

3 kommentarer:

Mirijam sa...

Oj vad jag förstår dig. Stackare.

Caroline sa...

Måste, för vem? Kan man inte blåneka? Näää här har aldrig funnits några radio-vetthettere?

Mormor sa...

Radiatorer, vaddå, såga ner dem (eller vad man nu gör) och släng dem på återvinningscentralen, det skulle jag gjort. Enkelt så det förslår, är de i vägen så är de.