onsdag 26 maj 2010

kan nån kan Canon!

hos Lisa hittade jag en länk till Smartson, där man just nu kan tävla om att bli ett av fyra utvalda testpilotsteam och bli först att få testa nya Canon EOS 550D.

och sitter man fortfarande på ett (förvisso högt älskat, men) välanvänt och slitet exemplar av Canons första digitala systemkamera för konsumenter anno tidigt 00-tal, då är man galet sugen på att få ratta en sån här modernitet med alla dess möjligheter. man är nästan beredd att offra sin högra arm. om man inte behövt den för att använda kameran, så det funkar inte. men ni förstår.

man MÅSTE man anmäla sitt eget fototeam.
det måste man faktiskt.

bilder lånade från Bild & Ljud Hemma

6 kommentarer:

Lisa sa...

=)

Då hoppas jag att du och din partner blir ett fellow team i denna test!

Lycka till!! :)

Linda sa...

klart att vi ska bli ett bra team! undra bara när vi får kamerorna.. :)

lydig som jag är, har jag uppgraderat min regelbundenhet till en något högre grad. just for u. du Fia förstår nog vad jag menar. :)

fiaelia sa...

Lisa: ja, det vore ju kalas! tummar för oss alla! :)

Linda: ska hädanefter bara kalla dig partner. ;)

Kristina sa...

Men jag har ju just köpt en sån här ju! :-)

fiaelia sa...

Kristina: grön av avund. illgrön. Hulken hade framstått som röd bredvid mig. ja, du hajar. ;)

Mormor sa...

Jag säger bara LYCKA TILL!!! och Linda kamerorna kommer nog inte förrän i juni för sista anmälningsdag är idag.