tisdag 22 juni 2010

salig samling sommar

6 kommentarer:

Hanna sa...

härligt det ser ut! å supersöt Otis! som vanligt ;)

Linda sa...

fantastiskt! känns nästan som om jag är där, även om promenasd med jumpadojjor känns grymt avlägset.

Pernilla sa...

MEN! Titta. En jag besökte för länge sen. Min borderterriers (Biggles, nu 6 år) namne. Jag vet inte när jag tappade bort din sida, men det var många år sedan nu. Tidigare när BigglesBus var ensam på sin sida följde jag er troget - ständigt inspirerad av fina foton och härliga texter. Jag ser att Biggles har fått en ny medlem i sin flock - eller kanske inte längre så ny, utan vad jag kan förstå ett helt år gammal. Grattis!

Jag lägger er raka vägen in i rss:en. Ha en bra midsommar

Hälsar Pernilla med Biggles Borderterrier & två lillhussar ;-)

Barnets fars kusin sa...

Blir väldigt sugen på att flytta ner till Lund nu när jag ser alla bilder och framförallt efter den här otroligt mysiga eftermiddagen med charmtrollet nummer 1 :)
Kram!

Krutrut-Lisa sa...

Vatusan min sköna böna... nu ekar det härinne. I miss you.

Kram Lisa

fiaelia sa...

Hanna: aldrig en dålig hårdag liksom. ;)

Linda: håller tummarna för jumpadojspromenad i Skåne snart!

Pernilla: men, vad kul! internet är stort och litet. :)

Barnets fars kusin: ni är välkomna! :)

KRUTRUT: tillbaka! :) KRAM