fredag 20 augusti 2010

fel på fredagen

det är fredag. och det går sjukt segt. jag gör och gör om och gör och gör om och suckar lite och vilar det dunkande huvudet lite i händerna och ser på solen där ute och undrar hur den kan skina så glatt, känner den inte all den skaparkris som ligger i luften (va???) och sedan hoppar jag upp på hästen igen och börjar om den där proceduren.

eh, hallå!?!
ska inte fredagar bara vara en lång nedförsbacke mot helgen?

jag har fått en defekt fredag. typiskt min otur.

5 kommentarer:

Mormor sa...

Då är vi två...

Pia sa...

Men inte tre...

För min fredag är skitabra faktiskt. Blev just "mamma" till ett par högblanka röda "Inga from Sweden" <3

fiaelia sa...

Barnets mormor: misery needs company?

Pia: nämen, DET låter fredag det! grattis! :)

Anna sa...

du och jag baby, du och jag. jag tror att min almenacka går fel - det måste vara den 13:e idag!!

fiaelia sa...

Anna: haha, det kanske var SÅ det var...