onsdag 14 september 2011

underhåll mig!

lämnar bästkustkontoret, nu väntar några härliga timmar på ett varmt, trångt tåg. hur man kan få den resan att kännas om möjligt längre, varmare och trängre, undrar ni? plättlätt! man tar bara med sig massa ekonomitjafs man aldrig hinner med annars. ont ska med ont förgås! mest troligt är dock att jag det dör av leda nånstans innan vi nått Halland. RÄDDA MIG! klicka på tävlingen här till höger och skicka mig en hel drös med roliga mejl och kommentarer att roa mig med istället, gört!

ps. det klev precis på vad som verkar vara en hel högstadieskola, jippie!

3 kommentarer:

Anna sa...

du, jag & Linda - samma lika klocka. yey!

Emma sa...

Varför är inte jag med i klockklubben?
Riktig nostalgi över den där modellen, aj lajk!

fiaelia sa...

Anna: de tre klock-musketörerna!

Emma: men du är välkommen!