måndag 12 september 2011

vågar visa mig i korridoren. än så länge.

jobbar inte hemma, jobbar på kontor idag. det är alltid lite ovant när jag gör det. har lite svårt att acklimatisera mig och så. finner det till exempel mycket problematiskt att sitta bekvämt när jag har finkläder. dessutom väljer jag alltid något stort och coolt armband som bara är i vägen och som jag får ta av det första jag gör. men framför allt har jag mycket, mycket svårt att inte sjunga med högt och falskt till musiken i lurarna. har varit väldigt nära att skämmas ihjäl flera gånger. har därför satt upp post-it-lapp på skärmen:

SJUNG INTE!

så, hoppas jag klarar mig resten av dagen nu.

4 kommentarer:

Linda sa...

spänningen....hur gick det!?

Omentjej sa...

Haha! Det där med armbandet känner jag väl igen mig i, och att inte kunna sitta bekvämt. Jag vill alltid dra upp ena benet under mig, ser ju lite fånigt ut när man är på jobbet kanske (men jag gör det ändå...). :)

fiaelia sa...

Linda: bra! gnolade bara jättejättetyst några gånger.

Omentjej: skönt att det är fler! sitter gärna skräddare, överallt. får skärpa mig i mer officiella sammanhang bara...

fiaelia sa...

Linda: bra! gnolade bara jättejättetyst några gånger.

Omentjej: skönt att det är fler! sitter gärna skräddare, överallt. får skärpa mig i mer officiella sammanhang bara...