torsdag 14 april 2011

I just felt it fed me more

skulle köpa lunch, men stora HALVA REAPRISET-skyltar i Hemtex skyltfönster fick mig att släntra inom där istället. ibland händer det att jag hittar något jag gillar, men så kan jag inte riktigt motivera ett köp så då suckar jag också säger jag: - äh, den kommer säkert på rea! också går jag därifrån och tänker inte mer på det. och idag låg en sån gammal goding där. från Hemtex samarbete med Oddbirds. gul som solsken och lagd i fina veck. på rea! på halva rea! då vet man att det var menat att bli vi två. jag valde omsorgsfullt en sån, struntade i lunch och skyndade vidare.

I just felt it fed me more, tror jag att Carrie skulle ha sagt.

4 kommentarer:

Mormor sa...

Den gula är jättesnygg, tur du valde den. Kram! PS. Hör av dig när du fått tygproverna.

Ulrika sa...

Rea är lätt att motivera för sig själv och hemma :) Härlig kudde som piggar upp, man blir ju bara glad över att titta på den!

Emma sa...

För det första: halva reapriset! Bara det får en ju att aldrig mer behöva äta något... Och vilken underbar kudde sedan. Jag älskar den!
Och hurra för dig som shoppar i den renaste västgöteandan!! ;)

Petra sa...

Så snygg kudde och vilket klipp!

KRAM