tisdag 19 april 2011

tillfälligt slut

snart är det onsdag. det är lite mitt i veckan och kanske är det lite småtrist på jobbet när du läser det här? liva upp det hela med att surfa in på lämplig internetbokhandel och köp "Min första bok om vilda djur" som påskpresent vettja. gört! eller NÄ, det kan ni ju inte. för den har visst sålt slut!
herrejisses, hur overkligt är inte det? slut liksom. jag har tänkt lite och kommit fram till att det måste betyda att fler än mamma har köpt (för inte har du väl gått bananas och köpt tusentals va?)! hisnande! TACK kära, kära ni! ni ska veta att jag älskar varenda en av er ganska så mycket just nu.

11 kommentarer:

Anna sa...

det är lite småtrist på jobbet här! hur visste du det? ;)
så himla kul att det är slut på böckerna!!
får handla mer skor istället då ;)

Emma sa...

Jag är inte förvånad... Och jag lovar dig, snart kommer du sitta i ett köpcenter nära mig och signera de där fina böckerna. Jag och magen kommer! :)
Ser fram emot att köpa de nya böckerna i höst! Kan man förboka så de inte tar slut?

Anonym sa...

yay för slutsålt! tur att jag hann lägga vantarna på dem innan :)

Sofie sa...

TACK själv för de härligaste barnböckerna! Fick hem dom häromdagen och jag älskar dom, härliga färger och roliga rim. Den lille gossen (snart 6 månader) gillar dom redan, även om det nog är mamma och pappa som gillar dom mest. Underbara!

Petra sa...

Åh vad roligt!! Är iof inte förvånad, för jag menar vem vill inte ha dina finfina böcker?
Pju! vilken tur att även jag hann lägga vantarna på dem innan de tog slut! :)

KRAM

Anonym sa...

Va häftigt! Grattis!

anna sa...

tjoho vad roligt! grattis!

Anonym sa...

Klart den sålt slut, den är ju superfin! Kotten kan sin utantill nu.

Jenny sa...

Boken står i Designtorgets butik på Arlanda, terminal 5. Mäktigt!

Pudelälskaren sa...

STOLT!!!

Anonym sa...

Dina böcker ser verkligen JÄTTEFINA ut!! Är själv grafisk formgivare och tycker också utbudet är uselt. Bra jobbat!!

Ska definitivt köpa då de finns igen :-)

/malinson