måndag 18 april 2011

London 2,0 - art is in the eye of the beholder

8 kommentarer:

Anonym sa...

vilka fina bilder du tagit, du har verkligen ett öga för detaljer!

Ulrika sa...

Ahhh...jag vill också vara med. jaja kanske blir tillfälle när V är större ;)

pålandetpernilla sa...

då följer jag också med!! ;) vilka otroligt fina kort du tar!! blir sååå sugen på att se london på riktigt! ha det gott och hälsa!! KRAM

Marielle sa...

Måste vara rena drömmen för en arkitekt att uppleva London?!

Emma sa...

Jättefina bilder, som vanligt. Jag älskar bilden på björkarna!
Och igen får du mig att längta till en stad jag aldrig besökt...måste åka dit!

Linda sa...

fantastiska foton, Fia! jag vill ha allihopa på väggen här hemma :)

marina sa...

fantastiskt fina bilder! bilden jag har haft i mitt huvud i flera år finns hos dig. björkar är så vackra och som den bilden du tagit är en sån jag drömmer om att en dag kunna fotografera.

anna sa...

åh åh åh. djup Londonavund.