onsdag 30 november 2011

en mors bekännelser

förra året slängde jag ihop en adventskalender lite i panik av material jag hade hemma, men i år! i år hade jag tänkt att göra en ordentlig. jojo. men... så... tja... det där med tiden och så. så häromdagen rotade jag fram förra årets kartonggran och tänkte att om jag bara byter ut bandet här och limmar lite där så... tja... det får funka. 2012 gör jag en ordentlig! alla gånger! men. nu ser jag att nr 18 fattas. spårlöst försvunnen. går icke att finna. men... nu har ju min unge inte så bra begrepp om siffror högre än 10, så... tja... det man inte vet tar man ingen skada av va?

/sonotmamaoftheyear_79

3 kommentarer:

Maria i Gbg sa...

Idag gick jag och klämde på alla härliga grejer på Designtorget i Gbg. Och där fick jag minsann syn på den coolaste av alla böcker. Min första bok om vilda djur. Bra där Fia. Den passade som hand i handsken.

Ingela, Zeb, Indy sa...

Ja den där tiden som bara försvinner... Ibland är genvägar de bästa vägarna! =)

Mormor sa...

Kan ju vara så att gamlamormor broderar en till 2012 om Barnet vill ha det.