måndag 4 juni 2012

mina nerver, mina nerver

det här med att försöka sälja en lägenhet. håhåjaja. tär på bloggandet. och på krafterna, kan jag meddela. är mkt, mkt glad att jag aldrig fick för mig att ge mig in i fastighetsbranschen på något vis. mkt glad! jag är uppenbart inte av rätta virket för det. och, märk väl, då har det hela knappt startat än. får antagligen ta in på närmsta spa mentalsjukhus när/om detta är över. vet således inte om jag ska se fram emot det eller ej. man ser ju både fram, och inte, emot spännbälte och en överdosering lugnande. om man så säger.


1 kommentar:

Petra sa...

Jag säger bara... budgivning. Ojojoj! Jag var ett nervknippe. Men jisses så roligt det var ändå.
Det är så galet fint i er lägenhet att jag nästa överväger att flytta. Det kommer gå så himla bra!. Men se till att ladda och vila upp dig ordentligt inför budgivningen som sagt ;-)

KRAM!