tisdag 29 september 2009

Lotta Kühlhorn för IKEA

jag hittar bilder på fantastiska tyger Lotta Kühlhorn designat för IKEA. jag får hjärtklappning av upphetsning. måste. ha. tyger. jag läser att de ska lanseras 1 oktober. jag får ännu mer hjärtklappning. planerar raskt tripp till IKEA 1 oktober. planerar allt jag vill sy med alla mina nya tyger. myser. hjärtklappning igen. tänk om tyget tar slut? tänk om tyget inte kommer att finnas i Malmö? försöker hitta information på IKEA:s hemsida. nada. jag googlar. jag läser att folk redan köpt tyget?!? läser andra som skriver att tyget var slut när de var på IKEA?!? läser igen att det minsann släpps 1 oktober. total förvirring. finns tyget? finns det inte? ska man behöva ringa Ingvar?


pressbild från IKEA på Kühlhorns nya tyger

2 kommentarer:

Linda sa...

jag ska till mamma i Stoa Staden nästa vecka, hon har redan köpt Tyget på sitt IKEA. vill du att jag ska kolla/köpa & skicka till dig?

fiaelia sa...

Linda: gulle du! hör av mig på mejl!