söndag 21 augusti 2011

i modeveckans kölvatten

Linda, jag vet ju vad du tycker om att barnkläder har diverse djurkroppsdelar fastsydda lite i parti och minut (även om jag inte hittade inlägget nu, för inte har jag väl drömt att det finns?) och låt mig först och främst säga: jag hör och jag håller med. djurkroppsdelsestetik är normalt inte är min påse chips, men ingen regel utan undantag och den biten:
för KOLLATITTA (som Ungen hade sagt) - har ni sett något gölligare?!?
paxpaxpax för att vara den söta björnens morsa i vinter, säger jag!

6 kommentarer:

Emma sa...

Fy tusan vad gullig!! Älskar de där blonda lockarna som tittar fram under mössan också. :)

Anna Hovskägg sa...

Men härrreguud så gul(l)igt! Har du stickat själv??

Mormor (men också Mamma) sa...

Urläcker mössa. Men nu gäller det att köpa en stötsäker väska till datorn också. Bildbevis tack. Kram

labolina sa...

Hur söt som helst! Och det är lika bra att du passar på. Vilken vecka som helst kommer han antagligen vägra alla mössor som inte har spindelmannen eller dödskallar på. Jag fasar själv inför den dagen och grämer mig över att jag fick panikköpa en mössa i mitten av förra vintern som fick min son att se ut som en brittisk fotbollshuligan.

fiaelia sa...

Emma: guldlockarna... ja, vi behåller hockeyfrillan över mössäsongen va? ;)

Anna Hovskägg: nä, stickningen överlåter jag vanligtvis till min duktiga mormor, men just den här är köpt på Åhléns!

Mamma: jajajaja, har flera dagar på mig! :)

Labolina: uschja, den dagen den sorgen. gör mitt bästa för att prägla ungen med (i mina ögon) god smak innan resten av världen bombarderar med könsstereotypa, skrikiga kläder med allsköns figurer som säljknep och hoppas att det gör honom resistent liiiite längre... ;)

Marielle sa...

Så gulligt - både barnet och mössan!