måndag 26 mars 2012

– tack och hej, frisören Sören!

idag var dagen. dagen då ho-ho-ho-ho-ho-ho-hockeyfrillan skulle kapas. eftersom vi begåvats med en unge som HATAR när man pillar i håret hade vi valt frisör med omsorg. och skräcken lös ett tag intensivt i ögonen, men med mamma i handen, en röd Ferrari-bil att sitta i och en Musse Pigg-cape så vände det hela till idel glada miner. och när frissan dessutom bjussade på klubba efteråt var detta snarare att jämställa med nationell helgdag. har nu mera unge som vill gå till frisören varje dag. för: – HAN (läs: hon) VAJ JÄTTESNÄLL FJISÖJEN! OCH JAG FÅJ NYTT HÅJ SEN.

3 kommentarer:

Amelie sa...

Sötnosen!

Krutrut-Lisa sa...

ÅH LEGGINGS! VILL HA DEM! Måste köba till någon unge, vart fann du dem?

Kram LISA

fiaelia sa...

Amelie: jajemän! ;)

Krutrut-Lisa: Polarn och Pyret, min (eh, jag menar mitt barns...) hovleverantör av glada leggings! :) Köpte på rea nu efter jul tror jag, så möjligt att de inte går att få tag på längre? Damn synd på najsa leggings, men mister man ett par så kommer tusen (njae) åter i nästa kollektion. :)