onsdag 28 december 2011

home is wherever I'm with you

en kort, men intensiv, jul senare har jag lämnat man och barn och hund och sitter halvvägs till ekvatorn. Ungen var mycket exalterad över resmålet.
DU SKA SYGA SYGPLAN E AFJIKA! E SKA DU GÖJA DÄJ MAMMA? DET SINNS LEJON DÄJ! I DJUNGLEN! E ELESANTER!
spännande är bara förnamnet, men jag längtar redan tills jag är hemma igen hos den gölligaste pladdermajan på jorden och kan berätta om det. den ofrivillige resenären, det är jag det. men nu sitter jag alltså här igen. och njuter sista kontakten med omvärlden, innan jag rest långt bortom de trådlösa nätverkens förlovade land. ät lite julgodis för mig vetja, hejpåer!

5 kommentarer:

Petra sa...

Vad spännande! Trevlig resa. Snart är du hemma igen ska du se och då kan du berätta för göllongen om Afjika :)

Kram!

Mormor sa...

Lycka till med resan. Var rädd om dig. Den gölligaste pladdermajan på jorden njuter jag gärna av när du är borta. Kram!

Frida sa...

O säger:hej mamma. de kostar mycket pengar om du vill köpa av mej. Hepp, där tröttna han att sitta vid datorn.

Anna Hovskägg sa...

Nämen Ååååhh!
Längtar redan till att få höra & se dina upplevelser :)

Trevlig resa!!!

Anna sa...

ofrivillig resenär, hade aldrig kunnat hitta på ett bättre ord!