lördag 27 mars 2010

lämna aldrig ett vinnande koncept. aldrig.

igår tapas (eller entrecôte) på mysig restaurang och spädgrisen (inte den på menyn) skötte sig alldeles exemplariskt genom att sova sig igenom det hela (den på menyn tvingade jag alla i mitt sällskap att låta vara i fred). man kunde tro att de flesta skulle önska sig något lättare efter att ha ätit sin vikt (för att riktigt maximera tog jag den vikt jag estimerade att jag skulle ha när jag gick från restaurangen) i inte allt för kalorifria (tog FAKTISKT en styck tomat- och löksallad) smårätter, men jag är på vippen att klunsa med Pojkvän om vem som ska åka och fylla på förråden. tänker hemmatapas. tänker fredagsmys på en lördag. tänker byta fina, blanka, blommiga jackan mot fårskinnstofflorna.

jomensåatt. så spännande är livet med mig.



senare: Pojkvännen fick affären. och kom hem med... tacos? men tapas/tacos - potato/potatoe? eller?

Inga kommentarer: