söndag 17 juli 2011

bring on the smoothiefabrik Anna!


Josef Frank* i lekstugan! SJÄÄJIL... Å TITTAKOLLA PAPPEGOJJA! pladdrar Barnet exhalterat. OJ! MÅNGA SISKA SIMMAJ. ÖVEJALLT SIMMAJ! sedan serveras det en sextiotvå påtårer eller så. men de oändligt långa kafferepen är liksom lite trevligare nu.


* en överbliven rulle från den lokala färgaffärens lager som vi fick köpa för nästan ingen peng alls. den gyllengula stuven som räckte till en kortsida fick vi gratis. och takfärgen är egentligen en öppnad golvfärg från samma lager som vi också prutade till oss. det är SÅ västgötar shoppar!

6 kommentarer:

Lisa sa...

Lyllos barnet! TVÅ fina tapeter i samma rum! Jag vill typ flytta in.

Anna sa...

å! så fint det blev! (som om jag är förvånad)
underbara kafferep, men jag tror du gör klokt i att inte låta någon liten läsa om smoothiefabriken, inte en god idé ;)

anna sa...

men åh vad fint! nu vill jag ännu mindre bara måla våran vit...

Marielle sa...

Så lyckat resultatet blev! Fint för både barn och vuxna :-)

Anonym sa...

Det blev precis så bra som jag trodde! Ajj lavv jo!

Linda sa...

men ÅH! när blire fest där inne?