fredag 14 maj 2010

varning! känsliga läsare uppmanas att, utan att kasta en blick nedåt, scrolla vidare till nästa inlägg

ni galna människor som ville se foton på det lilla kaoset formally known as det stora kaoset: varsegoda! Knodd och Dimpa sida vid sida. lite lagom sunkigt sådär som det blir i gamla skåp med gamla avlopp och ett virrvarr av rör (för Knodd och Dimpa kan nämligen inte trolla), men man ser åtminstone inte SKRÄPET. för det är jag Knodd och Dimpa (och Ingvar) evigt tacksam. amen.

ni andra människor vid era sinnens fulla bruk: förlåt. det är snart helg. kanske klämdag om ni har tur. ni vill inte bli traumatiserade av andra människors skräp. så nu glömmer vi det här och går vidare tycker jag.

6 kommentarer:

Pernilla sa...

får väl räkna mig till de galna! ;) mitt kaos under diskbänken finns fortfarande kvar, men efter nästa IKEA-besök ska jag gå en match med det! kanske kan det bli ordning där också...?? tack för titten! :) kram kram

Pia sa...

:)))) du är för söt..

Emma sa...

Åh vilken tjusig ordning, det skulle behövas här oxå...

fiaelia sa...

Pernilla: haha, varsego! KRAM

Pia: :)

Emma: tjusig och tjusig, men det är stor skillnad mot före. vilket - THANK GOD - aldrig förevigades och aldrig kan visas för eftervärlden. och det som inte finns på foto har aldrig funnits va? ;)

Ingela, Zeb, Indy sa...

Hittade hit från krutrut och tänkte passa på att säga hej. Och tillägga att jag gillar ditt under-skåpet-kaos mer än det som råder i mitt hem. Mycket mer! =)

Petra sa...

Fint! Ojoj om du ska bara veta vilket kaos det är under min diskbänk... Knappt jag vill titta in där. Gamla rör sedan huset byggdes på 50-talet som måste bytas ut snarast möjligt och ett enda stort virrvarr.
Knodd bor i vårt kök med, men är fylld med hundmat. :)