lördag 16 oktober 2010

it must have been love

vi ser inte så ofta på TV i den här familjen, men sedan intåget av stor-TV:n* i våra liv så har den typen av rörlig bild onekligen blivit en något mer frekvent företeelse i vår vardag. hur som. slentriankollade tablån sådär som man gör när man har TV och läser tidningen, och ser att femman visar Pretty woman på prime time ikväll.

Pretty woman på prime time!

just nu kan jag inte tänka mig en bättre lördagskväll än att mysa ned mig i soffan med en bytta B&J:s Chocolate Fudge Brownie och att skråla med till It must have been love.
ja, det är en störning. nej, jag vill inte medicinera.



* till skillnad från den lilla kuben till TV som stod i en fåtölj och mer var som en familjemedlem än som en TV.
det hade liksom varit oartigt att sätta sig att stirra på den i flera timmar utan att säga något.

3 kommentarer:

Emma sa...

Men lite stört att jag satt och tänkte på just den filmen idag...visste inte att den gick på tv'n. Har ändå varit upptagen men åh vilken nostalgi... :D
Och BJ's we L O V E !

fiaelia sa...

Emma: ja, HÖG nostalgifaktor!

Mormor sa...

Faan att jag missa den, det som inte är nåt att ha på tv annars. Får skylla på den jag bor ihop med, han gillar inte när jag läser tv-tablån, särskilt inte när jag gör det högt för honom.