torsdag 30 juni 2011

annars då?


jotack, försökte kamouflera det faktum att jag mitt på blanka förmiddagen var helt opiffad (jobbar hemma, tänkte möta typ ingen) med att slänga på mig något som kunde kommit från Lotta på Bråkmakargatans mammas garderob och se sådär naturligt sommarljuv hemmafru ut vid dagislämningen. gick sådär. tror förskolepedagogerna synade min bluff. typiskt. en opiffad white trash-morsa med glåmig hy och rufsigt hår i slarvig knut utklädd till Lotta på Bråkmakargatans mamma är ju lite... udda kanske?

så, bör jag duscha innan socialen gör oannonserat hembesök tycker ni?

5 kommentarer:

Krutrut-Lisa sa...

Mig lurar du inte hot mama... du ser ultrapiff ut!

Kram LISA

Linda sa...

jag fattade ingenting först. trodde att hon på bilden var (en filmstjärna? en främling?) någon annan. man bara: Fia i FÄRG? ;P
skämt åsido, inte Lotta-mamma, utan naturligt sommarljuv hemmafru eller cool söderbönemamma. yes.
KRAM

Emma sa...

Very hot mama!!!
Om man har nagellack som matchar den röda färgen i kläderna tycker jag inte att man behöver vara orolig för att verka ovårdad, tvärt om!

De där färgerna rött, blått och vitt tillsammans är ju fantastiska, såg någon annan häromdagen som bar liknande färgkombo och jag blev fäst. Vill också ha något i de färgerna... Måste leta!

DoreDoris sa...

Du, den där klänningen ser ju toppen ut! Inget socialbesök bör inväntas.

anna sa...

tycker du ser alldeles förträfflig ut. alldeles!