söndag 16 oktober 2011

en helg/många ögonblick

6 kommentarer:

Anna Hovskägg sa...

Åh, ni ser ut ha haft en himla skön & händelserik helg! Gillar hajen i badet!

Emma sa...

Åh! Jag dör sötdöden :)
Vilken otrolig göllonge alltså!

Krutrut-Lisa sa...

Men VAR finns bulldoggsjackan??? Måste köpas till systerkidsen.

Kram LISA

fiaelia sa...

Anna Hovskägg: hajen Harry = en mkt uppskattad souvernir från helgens besök hos de riktiga hajarna!

Emma: jamen visst ÄR det? det ser jag helt objektivt det! ;)

Krutrut-Lisa: Polarn och Pyret! nu också på rea om jag inte missminner mig... spring och kööööp! KRAM

Hanna sa...

ser ut som en härlig helg! å bilden på den sötaste brandmannen får mig att le varje gång! :)

Mormor sa...

Längtar redan efter en ny helg med gullungen (fast då till en helg med bättre sockerläge, ber om ursäkt för det dåliga som var). Trots det så hade jag det underbart, finns ingen härligare unge än underbara barnbarnet (förutom mina egna då förstås). Kram!!!