fredag 29 januari 2010

och nu mina damer och herrar... la grande finale! liten bajskorv i handduk!

Barnet hatar vatten. och nu menar jag HATAR vatten. som normala människor hatar krig och svält och orättvisor. kan hända att det bara är lite perspektiv som behövs, men just kanaliseras alla aggressioner och all förtvivlan mot vatten. eller i alla fall vatten i samband med att Barnet är naket. märkligt eftersom att vistas i badrummet samt att vara naken lätt kvalar in på topp tio favvosysslor annars. men kombinationen är tydligen förödande. det är väl som glass och bearnaisesås tänker jag. gott var för sig, men inget man kombinerar så att säga.

således är varje försök att få Barnet rent lite av en KBT-session jag improviserar fram efter bästa förmåga. och med mer eller mindre lyckat utfall. i dag resulterade det i att allt (allt!) i badrummets direkta och odirekta närhet var blött. utom Barnet. och att det låg en liten bajskorv i en handduk.

hepp!
meddelar nästa biljettsläpp inom kort, men det gäller att hugga dem snabbt gott folk. rykande årgång på sådana godingar.

1 kommentar:

Hanna sa...

hoppas det blir en bra föreställning när vi kommer ner! ledsen att jag missade denna... ;)