tisdag 5 april 2011

05



bubblare:

2 kommentarer:

Emma sa...

Å men alldeles fantastisk femma, den där gula! Eller ja, det är ju bilden som är fantastisk, inte siffran i sig. Även om jag gillar nummer fem för det är min födelsedagssiffra...

Marielle sa...

Så mysigt med siffran på staketet!

Jag gillar lite udda väggdekorationer och har en 5:a i keramik (från Höganäs, tror jag) som jag hittade på en loppis. Jag valde den för att den är blå ;-) Den sitter med lite distans från väggen, kan bli tufft - om jag nånsin får upp den. Kan inte ha den på fasaden heller efter som vårt hus (som vi får om tre och en halv vecka, tjoho!) har nummer 448...

Kolla in den här länken:

http://www.etsy.com/listing/71528031/vintage-signs-alphabet-nursery-art-8x10?ref=cat3_gallery_16

Där finns ett fint tryck med bokstäver.

Hoppas att du snart känner dig piggare!