torsdag 15 september 2011

plåster skrämmande lika leggings

har inte hunnit ha vägarna det allra minsta förbi en bokhandel i veckan, så idag tog jag ödet i egna händer och svängde helt sonika inom stort och hemskt köpcentrum på väg från möten, bara för att kunna gå in i bokhandel lite nonchalant och liksom lite i förbifarten råka hitta nya böckerna. "nämen hoppsan hallåja, ligger/står ni HÄR?! och jag som bara hade vägarna förbi jag. jaa, världen är allt bra liten hörrenini!"

var mycket redo med mitt bästa förvånade uttryck. men. beskvikelsen när de enda jag stötte ihop med var två kvarglömda ex av "Min första bok om tama djur". mycket stor. när jag hjälpt ödet på traven och allt.

jahaja. fick lov att tröstköpa mig ett par galet glada leggings som plåster på såren. såg ingen annan utväg, faktiskt.

5 kommentarer:

S sa...

Sjukt snygga! Var hittar man såna?

Mormor sa...

Tja, vet inte om jag håller med föregående här, men de matchar ju i alla fall Barnets leggings.

Mormor sa...

Konstigt förresten att de inte hade de nya böckerna! Hade det varit jag som ägt bokhandeln hade de ju varit både i skylten och på första parkett. De är ju bara super...

Hanna sa...

precis! nu kan ni matcha både leggings å jeansskjorta ;)

fiaelia sa...

S: hmmm... de är inte riktigt sådär knalliga i färgerna i verkligeheten (så att du inte blir besviken på det), men man hittar dem på HM!

Barnets mormor: ja, det gör de ju! färgglada trekanter talar väl helt enkelt till mig? och det var ett rätt sunkigt köpcentrum och ett Bokia med halvtaskigt utbud över lag faktiskt. men ändå! in i skylten med dem bara! ;)

Hanna: HAHAHA, sjukt snygga vi ska bli!