tisdag 21 september 2010

Gbg

7 kommentarer:

Krutrut-Lisa sa...

Fint det dära! Med kusiner. Själv önskar jag att de där braxorna fanns i storlek vuxen. Det är ju en synd & skam att de bara görs till kids.

KRAM LISA

Frida sa...

Give da pictures to the auntie!!! Mina favorit pojkar

pålandetpernilla sa...

Vilka godingar till kusiner! O blev genast så stor. Man blir förvånad när man ser vad som händer på ett drygt år. Ska bli roligt att träffa er snart! KRAM KRAM

Emma sa...

Men åh vad gulligt med likadana byxor! Härligt att ni hann träffas innan ungarna växte ur byxorna ;) Vad tyckte Barnet om kusinen?

Mormor sa...

Vilka gulliga och underbara kusiner. Tur att det bara är ca 20 timmar tills jag får träffa den allra godaste godingen. Packningen går sisådär men jag får väl gå upp tidigt i morrn och slänga i hop det sista.

Anna sa...

i brist på finare formuleringar: åååååååååh!

fiaelia sa...

KRUTRUT: jag med! :D

Frida: easy tiger, alla ska få!

pålandetpernilla: jamen, visst blir man! för drygt ett år sedan var det V och O som var sådär puttiga och Kusinen fanns inte ens. nu är våra stora ju! ja, blir kalas att träffas! KRAM!

Emma: japp, ett snabbt kort för att föreviga att vi HANN! :) och Barnet vill gärna kramas, men framför allt undersöka så att Kusinen har alla kroppsdelar på plats... ööööögaaaa.... näääääässssaaaa... mer eller mindre försiktigt... en dag full med att rädda nyföding från ettåring utan full kroppskontroll alltså! ;)

Barnets mormor: vi räknar ned!

Anna: :)