fredag 10 september 2010

men den här är för dig Anna*!

när jag klädde på mig igår tänkte jag nämligen på ursnygga Anna. fräsch som en nyponros i randigt och jeans mest hela tiden. jag vill också! tänkte jag och tog mig längst in i garderoben och ålade mig i gymnasiejeansen, som hängt där likt ett museiföremål sen... typ gymnasiet? lite randigt på det. och mer jeans. fake it 'til I make it!

funkade typ. Mannen bara: eh, du har... jeans?


* tur att Photocabine varken behöver kameran eller Photoshop (eller behöver och BEHÖVER, det är kanske en definitionsfråga om det kanske hade varit önskvärt med det senare ändå), ha!

6 kommentarer:

Emma sa...

Men ååh, snygg!!!

Linda sa...

fresh fresh!
...och vad svarade du mannen?

fiaelia sa...

Emma: tacktack! en kopia blir sällan lika bra som originalet, men hon kan försöka! :)

Linda: jag BORDE svarat: fåniga kommentarer från folk som inte kommer i sina gymnasiejeans undanbedes vänligt men bestämt! ;)

anna sa...

du lyckades alldeles utmärkt! jeans och randigt, kanske den bästa kombinationen?

Hanna sa...

gymnasiejeansen??!! det är inte dåligt.. nån har hållt sig i form!! (eller va en tjockis på gymnasiet.. hähähäää)

.. men det var superfint! :)

Anna sa...

nu har jag funderat en hel kväll på hur jag ska svara på det här inlägget och allt jag kan komma på är:
TACK!
gullefina dig, du är söt som socker och behöver inte alls ha någon sliten tvåbarnsmorsa att kopiera.
jeans+Fia+randig+Anna+jeans= sant