söndag 6 februari 2011

det finns en baksida med allt

behövde peppa mig själv för att jag var typ frisk och trösta mig själv för att jag var typ sjuk och bestämde mig att det bästa sättet att göra det här på var att besöka närmsta (inte riktigt, men ändå) rea (och... oups! icke-rea...). fungerade mycket bra! tröstad och peppad!

men således, morgondagens svåraste: stålsätta sig och inte klä på sig alla nya kläder första dagen*.

i vissa avseenden blev jag aldrig äldre än... typ fem?



* för förutom att det inte är riktigt socialt accepterat, så skulle det faktiskt inte vara varken snyggt eller praktiskt.

5 kommentarer:

Mormor sa...

Känner igen mig när det gäller reashopping, fast inte på det där att sätta på sig allt nytt med en gång. upptäckte idag en supersnygg tunika jag köpte i höstas. ska premiäranvända den i morgon. väntar med spänning på att få se foton på vad du köpt. Kram

Linda sa...

ja jag håller med mormor jag!


och så fick jag perfe som ordverifiering, så ja...vi säger väl det då! perfe!

fiaelia sa...

Barnets mormor: jag får ju stålsätta mig för att inte klä på mig kläderna i butiken i stort sett! ifrågasätter om man verkligen ville ha ett plagg som hänger oanvänt i flera månader jag... ;) och om jag tappar fattningen och sätter på mig samtliga lovar jag att fota! :)

Linda: är det jag som är A som i arkitekt då kanske? ;)

Anonym sa...

Då antar jag att du inte -som jag, har gått runt med en prislapp i nacken hela dagen. Lyckligt ovetandes om det dock! :)

Ser fram emot att du tar dig an fotoutmaningen!

Kram

fiaelia sa...

haha, ja det FINNS en baksida med allt! :) KRAM