lördag 7 augusti 2010

hur var det nu?

skulle vi köpa eller sälja saker på loppis sade vi?

7 kommentarer:

anna sa...

jamen den var ju jättefin, klart du skulle ha den!

pålandetpernilla sa...

men åker den upppå väggen med en gång är det förlåtet! :)

Linda sa...

nej, den där har väl ALLTID hängt där??

fiaelia sa...

fru a: jamen klart att jag skulle! :)

pålandetpernilla: risken är ju att den hamnar tillsammans med de andra tavlorna, på golvet längs väggarna... men intentionen! intentionen är att de ska upp på väggen med en gång! räknas?

Linda: ja, så vitt jag vet?

Krutrut-Lisa sa...

Hur passande var inte den? Sååå jäkla fin. Nu är det jag som stirrar avundsjukt men gläds med mitt skånska jag.

Kram/Lisa

pålandetpernilla sa...

i mina öron låter det helt ok ursäkt! :) för det är väl tanken som räknas ändå??

fiaelia sa...

KRUTRUT: ja, ett tivoli till cirkusen! KRAM

pålandetpernilla: alltid. :)