söndag 29 augusti 2010

och hade inte min hjärna varit bortdomnad så hade det funnits en bättre rubrik här

nästa vecka åker Mannen på konferens, vilket innebär att det blir jag och Älsklingsungen som hänger. således har jag jobbat arslet av mig idag. tyvärr inte i bemärkelsen att jag förbränt hundratusen kalorier, utan i bemärkelsen att jag nu har fyrkantiga ögon, bortdomnad hjärna och krum rygg.

fördel med att jobba arslet av sig en hel söndag: man blir typ klar med saker man ska bli klar med.
nackdel med att jobba arslet av sig en hel söndag: man har för fyrkantiga ögon för att se att det är fult och kan eventuellt få ett hemskt uppvaknande när hjärnan vaknat till liv igen och ögonen återfått sin normala form. dessutom har man fått för krum rygg för att kunna somna sittande. det hade varit skönt nu.

Inga kommentarer: