fredag 27 maj 2011

speciell speciell störning nr 9

det finns människor som aldrig lägger ned energi på oviktiga saker. som är rationella och handlingskraftiga och som aldrig skulle ägna en tanke åt till exempel att Blogger gjort en hittepå-etikett i ens blogg. jag är inte en sådan person. sådana saker STÖR mig. som just nu. kikar man noga under rubriken "etiketter" i högerspalten så ligger det nämligen just en hittepå-etikett högst upp. en kombination av lite mellanslag och jadajadajada-etiketten och böckerna-etiketten, men den nya hittepå-etiketten innehåller naturligtvis inga inlägg. detta trots att den envisas med att låtsas att det finns ett inlägg med just den märkningen. det är ett ljug.

om jag kan ta bort den? icke. och då ska ni veta att jag lagt ned alldeles för stor del av mitt liv på att försöka. om jag bara kan skärpa mig och strunta i det? skulle inte tro det va.

jomensåatte. it's good to be me. kommer bergis att bli chef en dag.

4 kommentarer:

Frida sa...

jamensådär blev det för mig också, det var under kraschen för några veckor sen...

Anonym sa...

Du skriver helt underbart!
Ha en trevlig helg!
Helena

Victoria sa...

Sådär har jag också, två stycken etiketter typ "familjenhusdjurensjuktnu är det allvar". Naturligtvis längst upp i listan av alla etiketterna och jag retar mig till vansinne. Och inte går de att ta bort.
Gaaaah!

Anna sa...

*letar galna etiketter som en galning*