måndag 17 januari 2011

dagen då jag klädde mig efter Fridas tema!

idag insåg jag att jag för första gången lyckats klä mig efter Fridas tema för veckan; gråskala. förvisso omedvetet, men desto mer utmaning som jag ser det. eller inte med tanke på att min garderob är ganska monokrom, men ändå; jag är med på temat!

idag monokrom i grå cashmere från H&M:s barnavdelning, tisha (med svartvitt tryck!) från någon marknad i London (julklapp från svägerskan), svarta kostymbyxor (med baggy överdel och tight nederdel. finns det kanske ett ord för sånt?), O-halsband (O som i O som i Barnet that is) runt halsen, Casio på vänsterarmen och svart, flätat läderarmband från Filippa K på högern.

sådärja. då är det bara resten av veckan kvar då. hujedamig.

1 kommentar:

Frida sa...

Hurra! Du är med! Snyggt värre!