måndag 31 januari 2011

ni påstår alltså att den här substansen inte klassas som illegal drog? på allvar?

experimenterade och berikade chokladbollssmeten med ungefär en miljon procent extra kaffe till eftermiddagsfikat. mycket gott! och mycket effektfullt.

FYI: jag dricker inte kaffe. min mage pallar inte och jag har liksom aldrig lagt mig till med vanan. jag gillar inte coca cola heller. eller sådanadär energidrycker. min kropp är alltså i det närmaste helt koffeinfri.

och HERREJÄVLAR!

är det därför ni inte gäspar på eftermiddagarna människor?!?
är i ett parallellt energiuniversum just nu. helt speedad. musarmen är helt söndertrasad, men känner mig oövervinnerlig!

och misstänker starkt att jag måste äta koffeindopade chokladbollar varje dag i fortsättningen.

ja, det var ju otur förstås.
verkligen.
otur.

3 kommentarer:

Emma sa...

Sanningen är den att vi håller effekten hemlig ifall staten skulle få för sig att klassa det som en illegal drog...can't have that...

Välkommen till koffeinland, fortsätt ät bollar en månad så är du lika fast som oss andra suckers sen... ;P Men å andra sidan, det finns värre beroenden än chokladbollar med en skvätt kaffe i, kanske att man kan leva med den vanan... :D

Bjöd du Barnet på någon?

fiaelia sa...

Emma: närå. och TUR är väl det, den ungen är tillräckligt på hugget ändå! ;)

Sandra sa...

Hahaha, hur mycket kaffe hade du i smeten egentligen? :D Är heller ingen kaffedriackare och dricker ytterst sällan coca cola och så gott som aldrig energidryck. Ändå har jag aldrig lyckats få denna rush av chokladbollar :P Får testa ha i mer kaffe nästa gång ;-)