söndag 16 januari 2011

i kategorin "saker jag aldrig, aldrig någonsin hade fått för mig. verkligen aldrig."

min man. man undrar ju ibland. direkt från skidsemestern med x antal skidmil i benen, upp arla i urtid och raka spåret (haha) till Götet för att staka sig runt (ok, kanske inte bara staka men ni fattar) fyra mil (sexton jäkla varv i nåt 2,5-kilometersspår för att göra det hela lite, lite värre) i regn och plusgrader. bergis superföre.
klassas det verkligen som vid sina sinnens fulla bruk? jag är skeptisk.

6 kommentarer:

Hanna sa...

som sagt, något man aldrig, aldrig skulle få för sig!

Ulrika sa...

Definitivt inget som jag skulle få för mig! Känndes riktigt skönt att få sitta kvar inne i värmen när pojkarna gav sig iväg. Två tröttisar som kom tillbaka men jag tror att de var hyfsat nöjda över loppet.

fiaelia sa...

Hanna: då anser jag det bekräftat att det är liiiite, liiite galet. :)

Ulrika: jodå, en MYCKET nöjd här i alla fall. visste du att man kan se filmsekvenser från starten på nätet? det har nämligen jag blivit varse. ;)

Ulrika sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Ulrika sa...

Det har inte jag fått vetskap om, VAR???

ingvor sa...

Nej ibland kan man ju börja undra.
Det regnade ju också till råga på allt.