torsdag 20 januari 2011

mycket tema-vänliga byxor, det måste man ge dem


vår i luften i Skåne idag! jag vet. det är inte vår. än. men solen strålade och luften luktade liksom sådär hoppfullt. och jag har, som en sann tema-vän, klätt mig enbart enligt tema idag. från natt till kväll. lunchpromenaden vid havet inräknad. då var accessoaren, i form av ett stycke hund, även den i gråskala. jag är mycket dedikerad! (eller har trist garderob.) resten av dagen var jag utan gråhårig accessoar, men väl svart/vit från topp till tå. mycket tema-vänliga byxor från H&M (och thermoleggings under. självklart thermoleggings under!), svart tisha med bröstficka och återigen långa, asymmetriska ullkoftan. svarta jodhpurs (vårkänslan!), O-halsband, Casio-klockan och flätade läderarmandet från Filippa K.
komsikomsikomsi våren!

3 kommentarer:

Frida sa...

sjukt coola brallor!!

Linda sa...

snyggo!
och fortsätter du inte med det här så... ;)

fiaelia sa...

Frida: men visst?! mannen tycker de är i stort sett så fula ett par byxor kan bli, men jag gillar!

Linda: hmmm... får väl se vad Frida hittar på nästa vecka... ;) gillar faktiskt att tema-klä mig (mindre att dokumentera kanske), skönt att liksom ha begränsningar när man står där och velar på morgonen!