söndag 23 januari 2011

gårdagens gråskala

avskedsmiddag för fina grannar som flyttar over seas. trevligt (god mat, gott vin, trevligt sällskap och vi fick plocka med oss massa saker när vi gick!) och ledsamt (de flyttar) på en och samma gång. men jag vet inte vad jag ska skylla de usla fotona på... en kombination av gott vin och dåligt batteri i kameran? jag hade tre klick på mig, skulle det visa sig. och som ni ser hade jag behövt ungefär en miljard fler (eller att min pojkvän inte stod och vallade skidor utan liksom Elin Klings dito agerade fotoassistent). hur som helst hade jag någon slags enkel svart klänning och något kavajaktigt från H&M (tema-räddaren!) på mig. O-halsband och farmors gamla silverarmband till det.

2 kommentarer:

Ulrika sa...

Trevligt med bjudningar där man får plocka med sig saker! Sånna vill jag också gå på! Undrar hur Johanna reagerar om jag frågar på fredag om jag får ta med mig något när jag går...jag kan ju alltid försöka :)

fiaelia sa...

Ulrika: jamenvisst är det underbart att liksom få en goodie bag med sig hem?! "tack för att ni kom, ta vad ni vill ha!" liksom. föredömligt. :)