onsdag 16 mars 2011

om när jag drog vinnarna i tävlingen

så var det dags, vinnarna skulle koras! jag är jätteglad att så många velat vara med och tävla och tipsa, tack söta ni! och det är roligt att ge, jag var alldeles pirrig. som julafton ungefär. så först skrev jag alla namn på rosa lappar. sedan dubbelkollade jag ungefär en miljon gånger så att jag inte hade glömt någon innan jag lade lapparna i en skål.
eftersom det fanns en övervägande risk för att jag skulle dra samtliga namn (och gå i konkurs på kuppen) så försökte jag outsourca lottningen...
det gick sådär...
jag fick kontrollräkna alla lappar ungefär en miljon gånger igen, lägga tillbaka dem i skålen, ta mig i kragen, blunda och dra endast två lappar. det var jättesvårt.
men grattis Fru A! "Min första bok om tama djur" går till dig!
och grattis mrs Pitepalt! "Min första bok om vilda djur" går till dig!

mejla era adresser till hej@fiaelia.com så kommer böckerna på posten!

7 kommentarer:

Caroline sa...

Tusan också..!

Anonym sa...

önskar skicka en grattishälsning till de lyckliga vinnarna!

anna sa...

åh åh åh! så himla glad!

Desireé | homeanddesire.se sa...

Stort grattis till vinnarna! Själv beställde jag hem böckerna igår ;)

Petra sa...

Grattis, Grattis!!! :)

Amelie sa...

Måste passa på att kommentera de vackert målade naglarna nu ;) och givetvis skicka en grattishälsning till de lyckliga vinnarna. Böckerna är SÅ FINA!

Anonym sa...

Åh, vad glad jag blir, jag som aldrig vinner något, Tack, tack, tack!!